I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

23 december 2013


Christmas Porch


Förra året tillverkades en girlang runt dörren med kottar i. Den gav mersmak inför denna jul, så i år har det tillverkats girlanger även till trappräcket. Först tänkte jag bara hålla mig till kottar och juteband i dekorväg, lite nedtonat sådär, absolut inget skrikigt och överdekorerat. Men så fick jag sådan inspiration av Pottery Barn´s bilder och blev särskilt förtjust i just den HÄR att jag fick lust att själv dekorera med färgglada kulor. Resultatet får ni nedan.






(kan tillägga att gröna kulor inte är årets färg i butikerna, fick leta läääänge ;))



 








































Snön försvann fort, men här är i alla fall en bild jag hann knäppa innan det blev barmark...



God Jul & Merry Christmas!

-Sanna-


2 kommentarer:

Bodil sa...

Vad fint det blev, verkligen jättefint.
Ha en riktigt fin julafton och hoppas Tomten kommer med många fina klappar.
Kram Bodil.

Bodil sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.