I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

2 april 2013







Hello hello...

Hoppas er Påsk har varit lika god som min :)

Avslutade helgen med att fira min födelsedag igår. Japp. Ett år äldre igen. Ett år går väldans fort nuförtiden...

Då bjöd jag bland annat på de här godingarna ovan - Marängbakelse med limekräm och färsk frukt. Mycket goda! Väldigt lätta att göra också. Receptet är taget ur senaste numret av Buffétidningen för er som har den eller så kan ni se HÄR.


Önskar er alla en bra start på nya veckan och April månad.


KRAM!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig dag med jättegoda bakverk, vilken tur man har som har en så duktig bakerska till dotter!
Kramkram
Mor

Tant Åsa sa...

Mums det såg både gott och elegant ut. Grattis i efterskott! Tiden går fortare och fortare hjälp... Men man får försöka leva i nuet så gott det går.

Rosa i huset i vitt sa...

Så gott det ser ut
ha det bra
kram Rosa

X sa...

Så smarrigt det ser ut, stort grattis på födelsedagen i efterskott;)

Ha en fin dag/
Kram Lussan

Gugis Pärlor sa...

Grattis vännen på din födelsedag så här i efterskott!!! Hmmm... tanken slog mig och det har säkert hänt förr också... MEN borde inte du göra en bakbok? Du tar ju kanonbilder på dina verk och får mig att längta till fikat ;O)

Kramelikram ♥

Helena, The Swenglish Home sa...

MEN OJ, hur lyckades jag missa hurra-hurra-dagen? Nå, kanske försökte mitt undermedvetna att hålla mig borta från frestelser i form av denna rysligt salivframkallande goding... ujejuj!

Varmaste gratulationer i efterskott kommer i alla fall här, i form av en riktigt stor bloggkram!

Helena