I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

17 december 2012



Christmas Greeting Cards

Jag gör inte egna kort särskilt ofta men i år kände jag för att lägga lite extra krut på det.

Det blev en salig mix av kort, som jag hoppas gör mottagaren lika glad som jag kände mig när jag äääntligen fått ordning på alltihopa, hihi ;)





Vi hade en kanontrevlig helg med goda vännerna kan jag berätta. Men idag känner jag mig ur gängorna och lite groggy efter alldeles för lite sömn och ett väldigt långt pass igår med julbaket. Vi fick ihop flera sorter smaskigt godis. Det blev supersmarriga kolor, dekorerade pepparkakor, ischoklad, fudge, nötkakor... till och med en söt marsipangris. Får se om jag hinner visa lite av det vi gjorde senare i veckan.


Ha en bra dag!


4 kommentarer:

Tina sa...

Så proffsiga kort, du är duktig du!
Det kan lätt bli för mycket i julsvängen, ta hand om dig!

kramen

Rosa i huset i vitt sa...

jättefina julkort

kram Rosa

Anonym sa...

tack Sanna för det underbart fina julkortet, du är helt otroligt duktig och pysslig, dotera mi! Kram

Celestial Charms sa...

Such beautiful tags..Love that one on the bottom right hand side..the cozy little house is so pretty.
Maureen