I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

14 september 2012



You had me at "Hello"


Jag har ett fåtal väskor som jag tycker riktigt bra om och de har fått hänga med länge nu. Ibland tänker jag att det vore på tiden att köpa sig en ny, men jag är lite kräsen och hittar inte riktigt vad jag vill ha. Tills idag :)


Plötsligt stod den bara där. Väskan jag haft i bakhuvudet och tänkt att OM jag någon gång ser just en "sån" ska jag köpa den med detsamma. Med sin blå färg och vackra patina kunde det inte bli annat än kärlek vid första ögonkastet. Den är stor och rymlig med flera fack och lock på vardera sida och så två rejäla handtag att hålla i. Perfekt! Precis vad jag behöver.





Det går antagligen inte att lura er att tro att det handlar om en helt vanlig handväska - eller hur? Ni har säkert redan listat ut att det rör sig om en...




verktygslåda!

Vi kommer bli ett så snyggt par ;)



Ha en trevlig helg!

Idag faller regnet men imorgon utlovas det vackert väder igen och då ska jag minsann plocka upp den där målarpenseln som ger mig onda ögat varje gång jag går förbi...



10 kommentarer:

Tina sa...

Jag har en i grått men är av samma modell, he he!!

Trevlig helg!

Sofia sa...

Hi hi hi... skulle allt vara en syn om du hade den som handväska! Rätt tungt också....
Puh! I dag är jag allt lite "dagen efter" trött... man blir ju lite lätt uppstressad när det kommer sånt finbesök! Boken som jag fick heter Mit haveliv och är på så där 350 sidor! Lite mastigt när den är skriven på Danska!!! Men väldigt fin att bläddra i...
Ha en fin helg du me´!
Kram Sofia

Rosa i huset i vitt sa...

Snygg....
ha en bra helg
kram Rosa

Gugis Pärlor sa...

Vilken bedårande färg! Modeväska a la Sanna kan ju bli en riktig hit, vetja! Undrar vad du har tänkt förvara i den? Jag har en liknande grå men den köpte jag från loppis till mannen för att ha i garaget.Det gäller för prylgummorna att ha ögonen uppe ;O)

Kram Gugi

A House With A View sa...

Hahahahahah, ääääääääääääääääälskar din humor Sanna!!!!

Kraaaaaaaaaaam aka

Tant Åsa sa...

Kul Sanna, jag har en liknande i grått :-)

Systrarna Hjertén sa...

Hehe! Preciis en sån vill jag också ha! Din lyckans ost! ;D

/Frida

Celestial Charms sa...

And what a wonderful color it is!
A great find.
Maureen

Bodil sa...

Haha, du är rolig du!
De har inte såna fina verktygslådor här där jag bor. Vilket är synd för de är så himla praktiska.
Ha en skön söndag.
Kram Bodil.

Unknown sa...

It's lovely Sanna! I see flowers overflowing in your "bag"!!