I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

31 augusti 2012






Hej, vad veckan gick fort!

I helgen ska vi hinna med innebandy-träningar som sätter igång för säsongen igen och så blir det inflyttningsfest hos vänner på lördag kväll. Det ser vi glatt fram emot :)  På söndagen ska jag hjälpa mamma litegrann i loppisboden, kanske fyndar jag nåt själv också, man vet aldrig ;)


Önskar er alla en fin helg!



Notering:

Är det någon mer än jag som upplever problem med att ladda upp bilder från Picasa till Blogger?

Så irriterande när det inte funkar.. jag har läst forum och följt trådar hos Google och Blogger för att se vad man kan göra, men än verkar det inte finnas någon lösning. 

Bra för er att veta som drabbats; det går lägga in bilder via Blogger om du väljer "nytt inlägg" på ditt Blogger-konto. Välj sedan "infoga bild" och ta det därifrån. Lite krångligare tycker jag, särskilt när man har flera bilder att ladda men, det verkar vara det enda som fungerar just nu.

Hoppas Blogger fixar detta illa kvickt. Vi är många nu med samma problem.



6 kommentarer:

X sa...

TACK snälla du för försöket till att hjälpa.... Skall göra vad jag kan för att försöka få ordning på det!

Datorer är roliga men ibland är de inte skit-värda när det inte funkar som det ska, i detta fall tror jag att problemet ligger hos blogger dock! Ha en jätte fin helg du oxå! Kram Lussan

Systrarna Hjertén sa...

Kul att jobba i loppisbod och jag kan tro att man kan göra fynd när man för så bland grejerna länge!

Aubergine brukar jag oftast bara skära i lite mindre bitar, krydda med salt och vitlök och steka på. Det äter jag till en köttbit!

Trevlig helg!
/Frida

A House With A View sa...

Vacker bild!! Jag har som tur är inga data-problem utan allt funkar som det ska, peppar peppar. Trist när det strular...

Låter som du får en intensiv och trevlig helg:)) Ha så kul!

Mååååånga kramizar aka

Gugis Pärlor sa...

Halloj! Fin bild på hortensian! Jag brukar inte använda Picasa så jag vet inget om ev problem. Men det är verkligen inte kul när det blir strul, all tid är dyrbar och ogärna sitter man länge med att komma på fel och rätta lösningar. Ha nu en skön helg! Låter kul med fest och loppisförsäljning ;O)

Kram Gugi

Rosa i huset i vitt sa...

Fin bild och hoppas du har haft en bra helg
Kram Rosa

Sofia sa...

Ja, jag tycker att tiden bara flyger i väg.... Hallå! det är redan September!!!
Angående kycklingarna så har jag bestämt att vi väntar med namn och sånt... Ja du vet, om det är tuppar allihop så kan vi ju inte ha kvar dem alla.... då blir det så tråkigt om ungarna valt vem som är vems och gett dem namn och så.... Så vi avvaktar lite...
Kram och ha en fin vecka!
Sofia