I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

14 februari 2012




Alla Hjärtans Dag

Ska ni göra något speciellt för era hjärtan idag?





Här är det dags för samtalskväll (utvecklingssamtal) i skolan med dottern. Det brukar bli en tre timmar lång historia med genomgång av utvecklingsplaner och möten med ämneslärare. Pust! Väldigt bra med dessa kvällar men just idag hade jag hellre stannat hemma under täcket. Jag har drabbats av förkylning igen! Bacillerna sen i julas vill inte släppa taget helt tyvärr. Attans jobbigt men jag får försöka rycka upp mig.


Kommer ni ihåg vimplarna jag gjorde till Alvas 1-års dag?

Eftersom prickigt är så himla gulligt fick det även bli en hjärtetavla. Här kan mamma och pappa sätta foton, grattiskort eller hänga minnessaker åt henne.



Ha en fin dag!

kram






6 kommentarer:

Gugis Pärlor sa...

Äsch då, nu har även flunssan drabbat mig... vekligen inte något man längtar efter ;O( Brukar ni faktiskt ha så långa utvecklingssamtal? Inte klokt...vi har en gång i året max 20 minuter. Mycket fint i hjärteväg hos dig. Ha nu en fin allahjärtansdag och krya på dig!

Kramisar

Unknown sa...

Hoppas er dag har varit fin trots sjukdom! Krya på dig!

Linda

Unknown sa...

I hope you feel better very soon!
I would rather be under the covers when I don't feel good...
Take care~xoxo~SueBee

Bodil sa...

Krya på dig, hoppas du mår bättre.
Hoppas du hade en fin alla hjärtans dag.
Kram Bodil.

A House With A View sa...

Usch och fy vad trist med bacillusker!!! Jag har själv haft dem under en veckas tid men hoppas nu (peppar peppar) att de börjar försvinna!! Suuuperfin hjärtetavla och praktiskt!!! Snyggt med de korsade banden!!!

Stooooooooooooor kraaaaaaam aka

A House With A View sa...

Hej Sanna, aka här igen... Tack för ditt svar om färg på stockarna i min blogg, uppskattas mycket:)

Stoooor lördagskramiz aka