I´d give up chocolate - but I´m no quitter ;)
Stop. Take a Moment. Breathe.
more Quotes

31 december 2011


Ring out, Wild bells

Ring, klocka ring


Ut med det gamla - In med det nya





Nu är det inte långt kvar på det här året mina vänner. Hoppas jul- och nyårshelgen har varit bra och blivit precis som ni tänkt er. Själv har jag drabbats av en hejdundrande förkylning. Kanske ett virus, jag vet inte. Halsen värker, ögonen är röda och kliar och snart hostar jag ihjäl mig. Blä. Så här hade jag inte tänkt mig att avsluta året - eller påbörja det nya. Men vad ska man göra. Bara hänga i så gott det går.





Gott Nytt År!

önskar jag er allihopa

och

GRATTIS Alva!
 1-års dagen

Min lilla systerdotter fyller år idag, på självaste Nyårsafton och tyvärr kunde jag inte vara med och fira. Dumma förkylning. Men, vi tar igen det en annan dag. Bara du och jag.  

Puss & Kram :)

Moster.



3 kommentarer:

A House With A View sa...

Stooooort Grattis till lilla Alva :) Men fy för att bli sjuk på nyår, låter verkligen inget kul... Sänder massor med krya-på-dig-kramizar från mig och vill även önska dig en god fortsättning på det nya året! Ser fram emot att följa din fina blogg även 2012 :)

Fiiiiina bilder som vanligt!!

Stoooooooooooooor kraaaaaaaam aka

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Usch och fy för förkylningar,
hoppas du kryar på sig snarast.

Gott Nytt (blogg)År vännen!!★

Kramar Linda

Gugis Pärlor sa...

Gott Nytt År vännen! Hoppas att din förkylning redan har dragit dit pepparn växer och du får njuta av en fin start på nya året ;O) Jag ser framemot att titta in hos dig även detta år!!

Kram Gugi